Ajuntament / Economia

Nou servei d’assessorament juridicolaboral per a persones treballadores afectades per la crisi de la COVID-19

24/04/2020
Comparteix aquesta notícia

Totes aquelles persones que han vist afectada la seva situació laboral per l’estat d’alarma decretat per la pandèmia de la COVID-19 disposen des d’ara d’un nou servei d’assessorament juridicolaboral.

Aquest nou servei especialitzat, que s’ofereix a través de Sant Cugat Feina, atendrà totes aquelles consultes relacionades amb els Expedients de Regulació Temporal d’Ocupació (ERTO) o de qualsevol modificació o extinció dels contractes laborals arran de la crisi de la COVID-19.

El nou servei forma part del conjunt de 60 mesures del pla de xoc per la reactivació de l’economia local impulsat per l’Ajuntament i complementa altres serveis com el d’assessorament i ajuda en la tramitació d’ERTO per a microempreses o el d’informació i assessorament d’ajuts i subvencions en l’àmbit local, autonòmic i estatal, vehiculats per l’OAE.

En la situació sanitària i econòmica actual és prioritat que ningú quedi enrere i des de l’àmbit de promoció econòmica i ocupació se segueix treballant per oferir eines i acompanyament tant a empreses com a persones autònomes i treballadores.

Elena Vila, tinenta d’alcaldia de Promoció econòmica, Empresa, Comerç i Ocupació: “Aquest nou servei neix des del consens i amb l’objectiu de donar suport al teixit productiu i de salvar el màxim de llocs de feina. Treballem perquè ningú no es quedi enrere”

Com es pot sol·licitar el servei?

Els treballadors i treballadores interessades hauran de sol·licitar el servei omplint un formulari web a www.santcugatfeina.cat. L’atenció, telemàtica, es farà al més aviat possible per part de l’equip tècnic de Sant Cugat Feina o es derivarà alguna de les assessories externes contractades per l’Ajuntament amb aquesta finalitat, segons la naturalesa de la consulta.