Sant Cugat vibrarà amb la segona edició del STC Festival Km0
El 27 de setembre, cinc bandes locals faran tremolar el parc de Ramon Barnils amb música en directe, activitats familiars i una àrea gastronòmica amb foodtrucks.
Sant Cugat es prepara per tornar a gaudir del Festival de música Km0, que celebrarà la seva segona edició el dissabte 27 de setembre al parc Ramon Barnils. L’esdeveniment, organitzat per La Pua – Oficina Musical, té com a objectiu donar protagonisme a les bandes del territori i oferir una jornada festiva oberta a tothom.
A partir de les 18 h, l’escenari acollirà les actuacions de cinc formacions santcugatenques que representen la diversitat i la vitalitat de l’escena local: Robot Robert, Sybarites, Eva Sola, Guatatiboa i diversos talents emergents sorgits de l’Open Mic. Els concerts no s’aturaran fins a les 23 h, convertint el parc en un autèntic epicentre de la música local.
Però el festival començarà molt abans. Des de les 10 del matí, el públic trobarà un Espai Familiar amb jocs gegants, pintacares i un gran photocall on els més petits podran sentir-se com veritables estrelles de la música. A més, l’àrea de pícnic amb foodtrucks i cerveseres locals oferirà una variada proposta gastronòmica per gaudir de la jornada en un ambient lúdic i comunitari.
Amb aquesta segona edició, el Festival Km0 es consolida com una cita imprescindible per viure la música de proximitat, reforçar el teixit cultural i compartir una experiència única amb família i amics.
Més informació a www.santcugat.cat i al perfil d’Instagram de la @lapuamusical
Adjuntem cartell del festival.
Més informació a www.santcugat.cat i al perfil d’Instagram de la @lapuamusical