El proper dissabte 27 de març, la Taula d’Arts Escèniques de Sant Cugat , en col·laboració amb l’Ajuntament, commemorarà el Dia Mundial del Teatre amb l’espectacle “Píndoles Teatrals” en el que hi participen 6 companyies de teatre amateur de la ciutat:
- AIRE TEATRAL, amb Noè al port d’Hamburg
- TEATRE A L’OMBRA, amb El tresor de la lluna
- MAGMA 2011, amb Res és el que sembla
- GRUP DE TEATRE ESPIRAL, amb Un home pacífic
- FILA ZERO, amb Els progres
- D’XOC TEATRE, amb La diva
Aquest espectacle s’havia de celebrar el març del 2020, al Teatre de Mira-sol, i es va cancel·lar per la pandèmia. Enguany, la Taula ha volgut recuperar-lo, amb algunes adaptacions, i representar-lo a l’aire lliure.
Tot el projecte està supervisat per un coordinador general, Josep Sala, de Teatre a l’Ombra, escollit per la mateixa Taula.
Les sis píndoles teatrals es faran a la plaça de Barcelona, a les 18 h, són gratuïtes i caldrà reservar prèviament la invitació a https://www.santcugat.cat/activitat/dia-mundial-del-teatre-pindoles-teatrals
Taula d’arts escèniques
La Taula és un òrgan aglutinador d’entitats del municipi, dinamitzador de la cultura local i forma part del Consell de cultura. Hi participen: Amics de Pedra i Sang, Marxosos del Vallès, Amants del Teatre, Teatre Musical Aula de So, Teatre a l’ombra, Can Ninot, Fila Zero, Magma 2011, Ateneu Santcugatenc, , dXOC Teatre, Mira-sol Teatre, Teatre Espiral, Les Xandrines i Aire Teatral.
