Comerç

L’Ajuntament destinarà 212.000 euros per minimitzar l’increment de la despesa elèctrica al comerç i a la restauració de Sant Cugat

20/03/2023
Comparteix aquesta notícia

L’Ajuntament ha obert una línia d’ajuts econòmics per minimitzar l’impacte de l’increment de la despesa elèctrica als locals de restauració i serveis personals de Sant Cugat.

 

Amb una dotació de 212.567€, la quantia de l’ajut serà d’un màxim de 1.000€ per persona, independentment del número d’establiments. L’ajut es concedirà per ordre de sol·licitud, en funció del compliment dels requisits establerts i fins a l’exhauriment del pressupost disponible. A més, la prestació és compatible amb qualsevol altre ajut destinat a la mateixa finalitat.

 

Es poden beneficiar dels ajuts els negocis que compleixin els següents requisits:

 

  • Persones físiques o jurídiques que el seu volum anual de negoci no superi els 2.000.000€. Han de desenvolupar l’activitat econòmica a Sant Cugat, en l’àmbit del comerç al detall de productes alimentaris o productes industrials, restauració, serveis d’alimentació o serveis personals
  • L’activitat ha d’estar donada d’alta i en funcionament des d’abans del 31 de març de 2021.

S’admet com a despesa subvencionable, correctament justificada, l’import de la despesa del consum elèctric realitzat entre l’1 d’abril 2021 i el 31 de desembre de 2022, en el local comercial o de serveis. Els ajut s’emmarquen en el programa de l’AMB, ApropAMB, Pla Metropolità de suport a la cohesió social, l’economia de proximitat i la coproducció de serveis. El període de sol·licitud s’iniciarà dia següent de la publicació de les bases al BOPB i s’allargarà fins l’11 d’abril.

 

Detalls de la convocatòria i sol·licituds en el següent enllaç

 

Sala de Premsa

AJUNTAMENT DE SANT CUGAT

  1. 935 657 000 ext. 3148

premsaajsantcugat@santcugat.cat

premsa.santcugat.cat