El CECOPAL es reuneix per avaluar l’afectació de l’apagada general de subministrament a la ciutat
El comitè d’emergència ha decidit ajornar el ple municipal i es reunirà a les 15:30 hores per decidir si se suspenen les activitats municipals
El Centre de Coordinació d’Emergències Municipal s’ha reunit aquest migdia per avaluar les incidències provocades a la ciutat per l’apagada que afectat tot l’estat espanyol, i de la qual encara no es té informació sobre el seu origen i durada.
L’Ajuntament ha activat la fase d’Alerta del Pla de Protecció Civil per fallida del subministrament elèctric i de comunicacions i ha posat en marxa tots els mitjans humans i materials disponibles per atendre totes aquelles necessitats que es derivin d’aquesta excepcional avaria.
En aquest sentit, s’ha reforçat el torn de tarda de la Policia Local i també es compta amb la col·laboració dels voluntaris de Protecció Civil i GIE-ADF, a més de tot el personal municipal disponible.
L’alcalde Josep Maria Vallès ha anunciat que s’ajorna el ple muncipal previst per aquesta tarda i ha fet una crida a la prudència i a evitar desplaçaments innecessaris.
Entre les principals afectacions registrades destaquen la caiguda del funcionament de la xarxa semafòrica i el tall de llum en tots els equipaments municipals. Segons la Policia Local i Protecció Civil, no consta cap incidència en ascensors, centres educatius o residències de gent gran. Per altra banda, el servei d’autobús urbà està operatiu.
El CECOPAL es reunirà per valorar si se suspèn l’activitat municipal de cara a les properes hores, si persisteix l’aturada energètica.
________________________________________