Afectacions de trànsit amb motiu de La cursa de RAC1 a Sant Cugat
Aquest diumenge entre les 8 i les 12 h els carrers per on passa la cursa s’aniran tallant i reobrint al trànsit en funció del pas dels atletes. A més, el Pla del Vinyet es tallarà el trànsit de 6 h a 14 h des de la plaça Gabriel Ferrater al carrer Cèsar Martinell
L’Ajuntament habilita el servei de Park and Ride per facilitar la mobilitat
Les inscripcions per la cursa encara estan obertes fins demà, 11 d’octubre
El centre de Sant Cugat acollirà aquest diumenge 16 d’octubre La Cursa de Rac1, que recorrerà els espais més emblemàtics de la ciutat en un circuit circular de 5 km amb sortida i arribada a l’av. Pla de Vinyet. Serà la primera vegada que aquesta cursa es disputa al Vallès.
Hi haurà les següents afectacions de trànsit:
• Entre les 8 i les 12 h els carrers per on passa la cursa s’aniran tallant i reobrint al trànsit en funció del pas dels i les atletes
• Entre les 6 i les 14 h l’avinguda Pla del Vinyet es tallarà el trànsit (des de la plaça Gabriel Ferrater al carrer Cèsar Martinell)
• El servei de bus també es veurà afectat:
– Les línies L1, L2 i L3 es desviaran pel carrer Cèsar Martinell de les 6 a 14 h.
– La línia L8 desviarà el seu recorregut per Av. Torreblanca – Rbla. Del Celler també de 6 a 14 h
– Les dues parades afectades (Pla del Vinyet / Elies Rogent) quedaran anul·lades.
Inscriu-te!
Les inscripcions per la cursa encara estan obertes fins demà dimarts 11 d’octubre al web http://www.lacursaderac1.cat/ca/
Cal recordar, també, que la recollida de dorsal, xip i samarreta es farà al Teatre-Auditori els dies 14, 15 i 16 d’octubre.
o Divendres 14, de 15 a 20 h
o Dissabte 15, de 10 a 20 h
o Diumenge 16, de 7.30 a 9 h (només per als participants residents fora de la comarca del Barcelonès i Vallès Occidental)
D’altra banda, hi haurà 15 fonts d’aigua instal·lades per Sorea al Parc de l’Arborètum (arribada) per als corredors.
A més, els i les participants que ho desitgin poden fer ús de les dutxes del PAV3 de la Rambla del Celler, una vegada acabada la cursa.
Park and ride
Amb la finalitat de facilitar la mobilitat dels i les atletes participants en la cursa, l’Ajuntament habilita el servei de bus llançadora del Park and Ride per aquest diumenge. El bus estarà operatiu, cada 20 minuts, entre les 7 i les 12h. Les persones que ho desitgin poden estacionar el seu vehicle al parking dissuasori de l’avinguda de les Roquetes i accedir amb el bus al centre de la ciutat, de manera gratuïta.
Pàgines web d’interès:
o Pàgina web oficial: http://www.lacursaderac1.cat/ca/
o Recorregut: http://www.lacursaderac1.cat/ca/recorregut-2/
o Recollida de dorsals: http://www.lacursaderac1.cat/ca/recollida-de-dorsals/
________________________________________