Ajuntament

Sant Cugat ofereix una recepció al futbolista David López, jugador del Girona FC

25/06/2024
Comparteix aquesta notícia

Sant Cugat oferirà el proper dimecres, 3 de juliol, a les 18 hores, al camp de futbol de can Magí, una recepció al futbolista santcugatenc David López, actual jugador del Girona FC.

L’acte, organitzat per l’Ajuntament i la Penya Blaugrana Sant Cugat –club on de petit va jugar López-, és obert a tothom i s’ha convidat a tots els jugadors i jugadores dels diferents clubs de futbol de la ciutat: Penya Blaugrana Sant Cugat, Sant Cugat FC, Mira-sol Baco i Júnior FC.

Serà un reconeixement públic a aquest esportista de la ciutat, que ha desenvolupat gran part de la seva carrera al RCD Espanyol –on va ser el capità de l’equip- i que actualment juga al Girona FC, classificat per a la Lliga de Campions 2024-25.

En el transcurs de la recepció, David López mantindrà una conversa amb l’alcalde, Josep Maria Vallès. L’acte també comptarà amb la presència de la regidora d’Esports, Núria Escamilla, i també s’han convidat tots els portaveus dels grups municipals, i a la Coordinadora d’Entitats Esportives i Sant Cugat Creix.

David López Silva

Nascut l’any 1989, és futbolista professional. Es va formar als equips base del RCD Espanyol i ha desenvolupat la seva carrera al RDC Espanyol B (2008-11); el CD Leganés (2011-12); el SD Huesca (2012-13); al RCE Espanyol (2013-14); al SSC Napoli (2014-16); al RDC Espanyol (2016-22); i al Girona FC (des de l’any 2022 és el seu club).