Sant Cugat s’afegeix a la celebració, el 9 de juny, del Dia Internacional dels Arxius. Enguany l’Ajuntament ha organitzat tres activitats que es duran a terme aquest mes per commemorar aquesta data.
Les tres activitats, adreçades a tot tipus de públic, pretenen acostar l’Arxiu Municipal i divulgar la feina que du a terme per preservar documentació històrica. Són les següents:
- Taller “L’Ot del paperot i el seu arxiu” (8 de juny a les 11:30 h. Punt de sortida: davant Ajuntament). Descobrim l’Arxiu amb l’Ot, que ens ensenyarà com crear-ne. Porta els teus documents i records per omplir-lo! Cal recollir l’entrada a partir de les 10:30 h a la recepció del Museu del Monestir.
- Portes obertes a l’Arxiu (15 de juny a les 11 hores): visita per conèixer l’Arxiu Municipal. Places limitades. Inscripcions a arxiu@santcugat.cat.
- Hora del conte: de l’oblit a la memòria (26 de juny a les 18 hores). Activitat al Vilab-Celler Modernista. Places limitades. Inscripcions a arxiu@santcugat.cat.