L’Ajuntament renova la seva imatge corporativa per fer-la més moderna i visual

logo-principal-colorÉs una evolució de l’anterior, feta l’any 2002, i s’adapta a les noves necessitats de l’entorn digital

La tinenta d’alcalde de Comunicació, Joana Barbany, ha presentat aquest matí la nova imatge corporativa al personal intern de l’Ajuntament.

La nova imatge pren com a punt de partida l’anterior (feta l’any 2002) i l’evoluciona per fer-la més moderna i visual. S’ha mantingut la forma romboïdal i la simbologia –les tres ratlles verticals representen el Monestir- però s’ha modificat el color verd per fer-lo més lluminós, jove i dinàmic. A més, tipogràficament el nom de Sant Cugat guanya pes per tal de fer-lo més proper a la ciutadania.

Una de les novetats importants ha estat l’adaptació de la imatge als nous temps i a les noves necessitats de l’entorn digital. Cal tenir en compte que l’any 2002, quan es va crear l’antiga imatge, tot just començava a estendre’s l’ús d’internet i encara no existien les xarxes socials. Ara, la imatge s’adapta per poder-la introduir millor en els perfils d’aquestes xarxes.

La nova imatge corporativa de l’Ajuntament és obra del dissenyador gràfic Isidre Barnils. De fet, el propi Barnils ja va treballar en el projecte de l’anterior imatge de l’any 2002 dins de l’estudi d’Yves Zimmermann. Així mateix, Barnils també ha treballat en altres projectes per al Círculo d’Economía, l’Hospital Germans Trias i Pujol o l’empresa Fiatc.

Twitter Digg Delicious Stumbleupon Technorati Facebook Email

Els comentaris estan tancats.