La 9a Jornada d’Emprenedoria tractarà el neuromàrqueting i les xarxes socials com a estratègia de venda

01_LOGO 9J_TRAÇTindrà lloc el dia 26 d’octubre, de 9 a 14 h al Teatre-Auditori-Sant Cugat

La Cambra de Terrassa i l’Ajuntament de Sant Cugat impulsen la novena jornada d’emprenedoria, que es desenvoluparà en el marc del BeBusiness Sant Cugat

 “Neuromàrqueting i social selling” és el fil conductor de la 9a Jornada d’Emprenedoria, que tindrà lloc el proper dijous 26 d’octubre, al Teatre-Auditori Sant Cugat. Aquest esdeveniment, que s’ha consolidat com un referent en el Vallès, està promogut i organitzat conjuntament per la Cambra de Comerç, Indústria i Serveis de Terrassa i l’Ajuntament de Sant Cugat en el marc del BeBusiness Sant Cugat que és una plataforma, impulsada per l’Ajuntament de Sant Cugat a través de la Fundació Sant Cugat Actiu i en col·laboració amb diferents actors del municipi, per desenvolupar activitats orientades a la promoció i el foment de l’emprenedoria.

El programa de la 9a Jornada d’Emprenedoria

La jornada, que serà inaugurada a les 9 del matí per Marià Galí, president de la Cambra de Terrassa, i Mercè Conesa, alcaldessa de Sant Cugat, s’orientarà especialment a l’anàlisi de les noves estratègies de màrqueting i la prospecció d’eines de gestió comercial basades en el neuromàrqueting i la venda en xarxes a través del social selling. En aquest sentit, destaca la conferència central que obrirà la jornada i que, amb el títol “Ven a la ment i no a la gent”, anirà a càrrec d’Alejandro Hernández, expert en neuromàrqueting i programació neurolingüística. Autor dels llibres “Vendre és fàcil” i “Negociar és intercanviar”, Hernández és professor a les escoles de negocis EDEM i FUNDESEM on imparteix des de fa més de vint anys programes de negociació, lideratge i venda orientats específicament a directius d’empreses i grans corporacions.

La jornada també comptarà amb sengles ponències especialitzades de perfil empresarial. Per una part, Xavier Moreno, director de marketing & sales operations de Ricoh España, impartirà una exposició sobre l’entorn del “Gig Economy” com a futur de la col·laboració empresarial. Així mateix, Carlos Trenchs, director d’empreses tecnològiques i inversors de CaixaBank, impartirà una ponència sobre “Reptes en el creixement d’empreses tecnològiques i innovadores”. Per la seva part, el centre de fabricació digital FabLabSantCugat i la comunitat de professionals creatius Creator Street protagonitzaran una sessió dedicada a la propera generació d’emprenedors en el marc de la qual es projectarà un vídeo sobre l’experiència desenvolupada durant el 2017 del MakerChallenge Sant Cugat, un concurs innovador dirigit a joves que promou l’emprenedoria i la fabricació digital.

La jornada es tancarà amb un panell empresarial dissenyat per afavorir una reflexió i un debat sobre la importància dels influencers i els youtubers per a les marques. En el marc d’aquesta sessió, se celebrarà una taula rodona de presentació d’experiències d’èxit de diferents marques quan treballen amb influencers per a la seva promoció i com aquestes accions impacten en millenials i centenials, i amb youtubers i com l’ús dels seus canals influeixen en les vendes, i d’anàlisi i reflexió sobre la importància dels continguts en format audiovisual i l’evolució del rol dels influencers i les noves formes de publicitat. Aquesta taula rodona, que serà  conduïda per Oscar Cumí, expert en màrqueting d’influencers i youtubers a Einstein & Monroe, comptarà amb la participació de rellevants canals i plataformes com Easypromos, el canal de tecnologia Pro Android, el canal de dibuix de parla hispana ArteMaster i el canal de fotografia de parla hispana Julian Marinov.

L’acte serà conduït pel periodista Isaac Posadas.

La Jornada d’Emprenedoria

La Jornada d’Emprenedoria s’ha consolidat com a referent a la comarca i al conjunt de Catalunya després de vuit anys de trajectòria en els quals ha comptat amb una participació de prop de 5.000 participants. La 9a edició, que per setena vegada consecutiva se celebra a Sant Cugat, està organitzada per la Cambra de Comerç, Indústria i Serveis de Terrassa en col·laboració amb la Fundació Sant Cugat Actiu de l’Ajuntament de Sant Cugat; compta amb el patrocini de Diputació de Barcelona, CaixaBank i CIRSA; així com amb la col·laboració de l’associació Sant Cugat Empresarial, ESADECREAPOLIS, Serafí Indústria Gràfica Publicitària, Via Empresa, FabLab Sant Cugat i Ricoh; i el suport del projecte europeu de cooperació Chimera integrat en el programa Interreg Mediterranean cofinançat pel Fons Europeu de Desenvolupament Mediterrani.

Tota la informació sobre la Jornada d’Emprenedoria del BeBusiness Sant Cugat està disponible a la web www.jornadaemprenedoria.com on també es poden realitzar les inscripcions de forma gratuïta.

BeBusiness: activitats al voltant de l’economia i l’emprenedoria a Sant Cugat

Dins el marc paraigües BeBusiness, l’Ajuntament se suma a altres propostes de dinamització de l’economia i l’emprenedoria amb diverses accions, com NewCo: el divendres 27 al matí representants de diferents empreses de Barcelona i Sant Cugat obren de nou les seves oficines per a una gira exclusiva durant la qual comparteixen la seva visió, coneixement i cultura corporativa amb els participants. NewCo és una oportunitat única per conèixer i aprendre dels creadors més innovadors de Barcelona del nostre territori. Les empreses santcugatenques que s’afegeixen a aquesta activitat, que arriba a Sant Cugat per primera vegada, són: Red Arbor, Ubisoft, CAR, HP, Compettia, Schibsted, Specialisterne, Esadecreapolis, GFT, Roca Salvatella i Anaconda Biomed, una startup amb seu al Centre d’Emprenedoria de Ca n’Ametller que recentment ha tancat una important ronda de finançament.

El dia abans, el 26 a les 19 h, Sant Cugat Empresarial organitza, amb el suport de l’Ajuntament, una nova edició de Converses, la tertúlia col·loqui i Sopar Anual de Sant Cugat Empresarial, que se celebrarà a l’Hotel Sant Cugat. El tema d’enguany serà “Avantatge competitiu amb la neurociència, cas Bodegas Torres” amb Jorge Fernández (CEO i Chief Cognitive Officer de Kernel Business Consulting) i Carlota Roset (Directora de GastroWine Concepts de Bodegas Torres).

Twitter Digg Delicious Stumbleupon Technorati Facebook Email

Els comentaris estan tancats.